2013. jan. 28.

Morfondír...

(2013. január 28. 22:24 - Poet- Idetévedt sorok...blogomból mentve)



Gyakran nem hagyok nyomot..de sok helyen olvasok..és
sokakat figyelek. Én szeretem az őszinte embereket..a
"keménységhez" hozzáedződtem../aki a Virtust, és csataloo-t
ismerte..annak nem kell mondani többet/...és kell is..ami nem
jelenti azt, hogy én is benyelek mindent. De, ha nekem valaha
nem hívják fel a hibáimra a figyelmemet, akkor még rosszabb
lennék, mint most..Még ma is örülök - vagy nem - :)), de
odafigyelek azokra, akik bizonyíthatóan ...jobbak nálam.
Akikre felnéz(het)ek. Nem feltétlen jobban írnak - de
legtöbbjük igen :) -, ám szakmailag fölöttem állnak..Ilyenkor
újragondolom az írásaimat, s ha úgy látom igaz, amit
hibámnak felróttak, akkor javítom..ha van hozzá tehetségem..!
..és még meg is szoktam köszönni.
Van pár ember, akinek emiatt csak hálás lehetek. Tanulni nem
szégyen.

Nincsenek megjegyzések: