2012. dec. 19.

Világvége - december 21.



Ma összefutottam Vica barátnőmmel. Panaszkodott, hogy még mennyi mindent kell Karácsonyig beszereznie, főznie. Kérdezi, hogy én hogy állok.
- Én? Remekül. Van egy fazék töltött káposztám, egy fazék tárkonyos levesem, két rúd csokis őzgerincem, két "Kata diós tortája" és két mákos csokis gyors-süti "Csili-módra" a fagyasztómban. Az olasz göngyölt húst pedig holnap készítem el.
-  Már előre mindent megfőztél? Mire fel ez a nagy sietség?
- Természetesen, hiszen 21-én itt a világvége.
- ? És, ha nem lesz?
- Akkor elmarad a karácsonyi utolsó nagy hajtás..amíg más az utolsó napokban kapkod, én kényelmesen várom az ünnepet..
- S, ha mégis lesz világvége? Akkor kárbavész minden...
- Dehogy vész kárba!
- ?
- Hiszen feltámadunk..!

 :NEVET

2012.12.19.
ZsZs

Nincsenek megjegyzések: