2012. dec. 16.

firka-pirka



ma félredobok mindent
s káromkodom egy jó nagyot
isten úccse mondom
megkönnyebbülök tudom
nem keresek rímet
kacatok közé dobok
minden dallamosan csengő
negédes mondatot

nem rejtem ami enyém
s a szoknya sem takar
vakargatom ha viszket
s ha nem hát az se baj

azt mondod
hogy adjam pucéran
s hogyha kell
vállaljam gerincem
ne fedje semmi el

nos itt vagyok hogy  lássad
esendő vagyok
kiragadok a mélyből néhány
maszlagot

bár tanultam ritmust

mozart-dallamot
nem frissen főzött ének
mit eléd tálalok

fagyasztóban tárolt
nem szaftos étel ez
csak maradékból mentett
sovány kis szelet
mit ha sikerül néha
felolvasztanom
receptjét most másnak
biz' isten nem adom

mellé mártásnak
gyümölcs sem kerül
szegényes kertemben 
mindenütt gaz terül
csak a gyomok hagynak
maguk után nyomot

most mindent félredobok
s káromkodok egy nagyot
mert megint elfeledtem
hogy mit is akarok

talán ki kellene végre
itt is gazolnom

2010.06.22.-2012.12.16.
Zsefy Zsanett

Nincsenek megjegyzések: