2015. jan. 13.

szép korban szépkorban - 2.

2012.11.24-i versem átirata



szombat este van és megint épp úgy állok
ahogy a jegenyék őrzik őszi árkot
útszéli fákon már nem csüngenek tincsek
kopasz fejükről téphetem a nincset

üres a szekrényem zaciban a rongyom
fiamhoz ebédre viszem korgó gyomrom 
sorsjegyből kínomban lekapartam százat
ezt persze megbántam még sincsen alázat

rímre se telik már a hiány befalta
zsigerből tapos rám éltem minden napja
könyv vagyok vagy pár lap sorsokból lefűzve
kevés a (te) szavad hogy éhségem elűzze

hétfőtől szombatig valahogy kihúzom
ha marad nyugdíjam nyugtatóba fojtom
pőrén maradt testem -  ahogy Isten adta -
vasárnap vasággyal rakhatod a napra


2012.-2015.02.03.
Zsefy Zsanett

Zeneajánlóm: Jegy a Mennybe 
https://youtu.be/3zte4CdqJo0

Nincsenek megjegyzések: