2014. nov. 18.

Amibe nem haltam bele...


Úgy döntöttem, lejegyzem, mielőtt elfelejteném, hogy egy infarktus után még egy kardos támadást is túléltem 2007-ben, a Kerekes Kft Főnix Csarnokban megtartott évzáró buliján. Az elkövető még ma is szabadlábon van. Sem akkor, sem azóta nem hozott fel a mentségére semmit, pedig miután kiszúrt magának a nézőtérről és felkísért a színpadra, teljesen átszúrta a torkomat egy hosszú karddal!

Mintha a világ legtermészetesebb dolga lett volna, hogy egy csepp vért sem veszítettem, nem estem össze, mint egy rongybaba, megköszönte hősies asszisztálásomat aznapi horrorjához és bezsebelte a tapsokat. :)))

Szerencséjére fogalma sem volt róla, hogy én a szeptember 25-i infarktusom, és hosszú kórházi tartózkodás után a mutatvány alatt végig azon izgultam, hogy rosszul ne legyek, össze ne essek, mert oda a produkció(ja). :))))

Aki pedig a merényletet elkövette "ellenem":  Nagy Molnár Dávid

Azért örülök, hogy "aktív" részese lehettem  a műsorának! :)
Utólag is sok sikert!







Nincsenek megjegyzések: