2013. okt. 26.

Hiány a szívemben













http://www.youtube.com/watch?v=0iCPJx2yv90&feature=share&list=FLvbpr-TfXsmd9M41TloJgUA


Szótlan voltam, meg ne rettenj,
arcod mégis félve rezzent,
pedig csak egy rigó röpte
szöszmötölést szőtt a csöndre.
Emlékezni ráér holnap,
addig beszélj, ugye jól vagy?
De ráhajolt a béna vágyra
a pillanat némasága.
Fojtogatott, veled sírtam,
a világ, hogy lehet vígan?
Öleltelek, s ahogy féltem,
kiszakadtál már egészen,
Apám.


2013.06.19.
ZsefyZs. 
*
(Korábbi címe: "Utolsó ölelésed" )
*
A dal másik linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=0iCPJx2yv90&list=FLvbpr-TfXsmd9M41TloJgUA&index=86

1 megjegyzés:

Zsefy Zsanett - Bakkné Szentesi Csilla írta...

Dokkban kapott instrukció után javítva: (Ott "utolsó ölelésed" címmel szerepel):
HIÁNY A SZÍVEMBEN

Szótlan voltam, meg ne rettenj,
arcod mégis félve rezzent,
pedig csak egy rigó röpte
szőtt hálót a kerti csöndre.
Emlékezni ráér holnap,
addig beszélj, ugye jól vagy?
De ráhajolt a béna vágyra
a pillanat némasága.
Fojtogatott, veled sírtam,
a világ, hogy lehet vígan?
Öleltelek, s ahogy féltem,
kiszakadtál már egészen,
Apám.